Rezultatele căutării Dvs.

vineri, 8 aprilie 2011

TAG: "Ce produse folosesc în acest moment" + scuzeeeeeee


Hai c-am fost leneşă. 2 postări şi basta, ce-i asta?! The thing is, după ce am deschis acest blog, viaţa mi s-a schimbat radical (nu datorită blogului, totuşi :) ) şi am fost prinsă într-un trenuleţ de evenimente care abia mă lasă să respir. Principala problemă pe care o am în acest moment e că am net... câteva zile, apoi o săptămână şi ceva nu am deloc. Şi istoria se repetă. E puţin complicat, dar nu am ce face. În câteva luni voi remedia situaţia şi atunci voi încerca să scriu des... mă rog, mai des ca înainte. :)

Metoda mea de pocnit degetele şi trecut la scris pe blog o să fie preluarea unui tag care a circulat mult în beautysferă (I <3 <3 <3 tags!!), "What I'm using right now", pentru că de fapt am cu totul alte idei în cap dar vreau să-mi fac cumva o introducere uşoară în idei. 

Ok, v-am băgat în ceaţă.

Şi eu sunt aiurită şi pe fugă mereu. De machiat, în afară de neşte "rimel" şi-o dungă stângace de negru aşezată pe gene, mai nic'. Lene. Grabă. Mai multă lene. 

Da' să-ncep odată!

  • Sampon – Nu folosesc! (urmează să detaliez cum şi de ce)
  • Balsam – momentan L'Oreal Elseve Total Repair 5, în căutarea balsamului ideal...
  • Masca de par – Avon (cea cu măsline - o iubesc!)
  • Produse de styling – Avon Dry Ends Serum şi încerc să-l consum pe tot, să nu-mi pară rău că abia l-am luat, după care oi căuta ceva pentru strălucire fără siliconi. Sau silicoane? :)
  • Gel de dus - Mereu altceva, mă plictisesc repede. Mă întind mai des spre unul de la Yves Rocher cu fructe de pădure car miroase de-ţi vine să-l bei pe tot.
  • Lotiune de corp – Când îmi amintesc. Şi-mi amintesc de loţiune de corp cam tot atât de des cât scriu aici. Dar şi când, atunci Avon cremă de corp cu măsline. Chiar îmi place mirosul ăla, şi hidratează bine.bine.
  • Crema de maini – Avon Cremă de mâini cu glicerină, dar o folosesc doar la birou când mi se usucă mâinile de la săpunul lichid din baie.
  • Anti–Perspirant – Old Spice White Water. Da, pentru bărbaţi. Şi-şi face efectul mai bine decât orice Lady Spid Stic care, indiferent de mirosul lui, pe mine mirosea a sudoare încă de la aplicare. :-&
  • Fake-tan- Nu folosesc, meritul a diverse experienţe în dâre portocalii...
  • Makeup remover -  Bioten Lapte demachiant cu miere şi cimbrişor
  • Cleanser – Gerovital Gel Spumant antimicrobian.
  • Crema de fata – Gerovital Cremă antiimperfecţiuni, dar îmi cauzează ceva probleme. Îi mai dau şanse o săptămână apoi o schimb dacă tot mă supără.
  • Exfoliant: Nu folosesc, am ten irităcios.
  • Primer - Nu folosesc.
  • Fond de ten – Avon IDeal Shade fond de ten cu acoperire uşoară (şi ăla foarte rar)
  • Concealer – Avon Ideal Shade (quite an Avon shopper here... :( ) şi batonul corector de la ELF.
  • Pudra – Rar, Avon Color Trend. Încerc să nu mai pun chestii pe faţă o vreme.
  • Blush – Am unul singur mare şi lat, de fapt mic şi zgârcit, de la ELF.
  • Bronzer – Nu folosesc.
  • Highlighter – Nu folosesc pentru că deocamdată nu ştiu cum să-l fac să arate bine pe mutra mea neexperimentată. :)
  • Eyebase – ELF Primer şi pentru mine e descoperirea deceniului. Mă rog, a doua descoperire a deceniului. Despre prima am să detaliez în alt post.
  • Eyeshadow – Ce-mi pică sub mâini. N-am decât ELF şi Avon şi câteva mai răsărite dar pe care nu le-am mai folosit de luni de zile.
  • Eyeliner – Oriflame Kajal Carbon Black, Oriflame Clickit toate nuanţele :)) Avon Jillian Dempsey Plum (îmi pune ochii în valoare) şi alte câteva no-name. Un vis de-al meu ar fi să am toate nuanţele posibile de eyeliner lichid. Le iubesc.
  • Ondulator -  Singurul ondulator pe care îl folosesc când şi când e codiţa împletită în vârful capului. :)
  • Mascara -  Avon SuperShock şi Super Curlacious (sau supercurlăcios). Nu pot alege între ele.
  • Lipstick – Am foarte puţine şi sunt toate nude. Şi le folosesc foarte rar.
  • Gloss – vezi ^
  • Oja – Folosesc atât de rar încât pot să zic că nu folosesc. Rar de tot lac incolor sau french.
  • Parfum – Avon Rouge / Avon Passion Dance / Avon Pur Blanca Blush. Am foarte multe dar majoritatea sunt Avon. Tânjesc la un Jean-Paul Gaultier - Gaultier 2.
So I'm a rookie, I know. Odată ce se instalează vara pe deplin sper să am mai mult chef să mă joc cu culori, şi să am şi cu ce poza! :(

Ne auzim sper eu curând, sper eu chiar diseară, pentru că sunt nerăbdătoare să vă împărtăşesc un mic secret!

Să aveţi o zi faină! Heck, de mâine până duminică e weekend... :P

2 comentarii:

  1. nu pricep: de ce postarea asta nu apare pe pag principala a blogului, ci undeva in stanga?Si de ce acilea apare alt blogroll decat cel din pagina principala!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici eu nu pricep: pentru mine, apare! :-??
    Tu la ce te referi când zici pagină principală? Am două bloguri.

    RăspundețiȘtergere